1. Afgelopen vrijdag met onze buren weer eens lekker gegeten bij Joris en zijn zeer attente club van medewerk(s)ters. Speciaal de kinderen van onze buren hebben genoten van de antipasti (met mosselen!) en vooraf de garnalen. Ons buurmeisje is 7 jaar en wist dit op waarde te schatten. Uiteraard heb ik, samen met de buurman de kalfsrolletjes van mamma Geralda weer genomen waarbij de vrouwen zich te goed hebben gedaan aan de meerval. Het blijft toppie en ik heb al weer een datum op het oog voor een gezellig samenzijn met oudcollega's.

Vorige recensies van Jaap Mereboer

• Inmiddels al 2 maal geweest, 1e keer weliswaar op uitnodiging maar toch...

Waanzinnig lekker gegeten, speciaal de kalfsvleesrolletjes en het niet te versmaden nagerecht, de scroppino!

De eigenaar heeft hier een tent neergezet welke in een plaats als Borne voorziet in een grote behoefte. Ben van plan om a.s. zaterdag mijn verjaardag te vieren met 10 personen, dus dat zegt genoeg.