1. J. Thenu

Het was al een tijdje geleden dat wij daar met regelmaat eten haalden. Altijd een feestje. Erg geschrokken van de service, ongeinteresseerde dame die en de bediening in de winkel deed, en de ophaalservice en de computerbestellingen. En de jongeman die daar ook werkte moest ze ook inwerken, zo leek het. Tussen onze opgegeven bestelling steeds iets anders doen en de hoeveelheid die werd opgeschept, daar voelen wij ons erg in genept. En qua bestelling was het onduidelijk, dus 5, - per portie meer is ff 10, - meer dokken, want die andere was een tussendoortje en dan hadden wij dat maar beter moeten zeggen…
    Wij zagen de dame borden opscheppen voor de gasten die daar uit eten waren… Zo slordig en echt niet met zorg. In de snelheid er op kwakkend. Doe het dan niet, ga dat werk dan niet doen, want hier jaag je mensen mee weg.
    € 45, - Lichter en dat was voorheen echt wel minder. Ik was in staat om weg te lopen, maar heb nog de beleefdheid. Nee. Ik, wij hebben hiervan geleerd en zoeken nu een andere lekkere toko op. Deze voorlopig niet meer. En… het smaakte niet zoals vroeger, bv bij de boontjes miste die gekruide smaak… Dit was vorige week maandag 8 juli.

3,2