1. Tot onze verbazing konden wij deze dag niet met onze Dinercadeau Card betalen,
    wat een afgang. We waren al vaker geweest en wilden nu ook graag na een lunch daarmee betalen, deden ze niet want het was vakantie tijd...
    Dus mensen let op, heb je een Dinercadeau Card kijk dan steeds eerst op de site van dit restaurant / deze onvriendelijke meneer!
    Het kan maar zo anders zijn en moet je je portomonee trekken terwijl je een legitieme card hebt waarmee je overal / in ieder restauran, dus ook tijdens de vakantieweken, mee kunt betalen.

Wij gaan hier niet meer heen, zowel zakelijk als prive!

1. Geachte gast, wat jammer om te horen dat u niet meer bij ons aan wilt komen.
    de voorwaarden staan niet alleen op onze site maar ook duidelijk vermeld op de site van de leverancier van de betreffende cadeaukaart. In dit geval had dit eenvoudig voorkomen kunnen worden.

We hopen u toch graag een volgende keer weer te mogen begroeten.