1. Ik keek eerst even naar de recensies voordat ik dit plaatste. De negatieve recensies herken ik niet. Apart afrekenen staat duidelijk aangegeven, was misschien een leermoment. Door omstandigheden ben ik aangewezen op een prikkelarm rustig plekje. Dit bij binnenkomst aangegeven. Hier werd gelijk goed op gereageerd en we kregen een aantal voorstellen waar we uit konden kiezen. Ook de radio werd zachter gezet, met de mededeling dat ik moest aangegeven als ik er nog last van had.
    Ook het eten was helemaal top. Ik eet normaal geen spareribs maar bij mijn gekozen menu was dit wel een onderdeel en dat wist ik ook, maar mijn vrouw offert zich dan op :).
    Ik heb ze wel gegeten en moet zeggen: heerlijk.
    Ook was iedereen zeer klantvriendelijk. Ik kreeg haast het gevoel of ik een mistery guest was.
    Als we weer in de buurt zijn dan weet ik wel waar we gaan eten, helemaal top!