1. A. Brandenburg

Woensdagavond proeverij van streekgerechten. Een zeer bevlogen gastheer gaf uitgebreid uitleg over de gebruikte ingredienten en de filosofie achter de bereidingen. De proeverij bestond uit een aantal zeer smakelijk bereide gerechten, waaronder diverse vlees en visgerechten, heerlijke salades en onovertroffen " grootmoeders draadjesvlees", alles in buffetvorm. De schalen werden vlot bijgevuld, het buffet zag er verzorgd uit. Zowel de gastheer als het bedienend personeel waren vriendelijk, voorkomend en hartelijk, met echte aandacht voor hun gasten. Alle tafels waren bezet, waardoor het wel even in de rij wachten was voor je bij het buffet kon. Maar het was alleszins het wachten waard!
    Wij hebben genoten, en komen beslist nog eens terug.

1. Bedankt voor de uitgebreide recensie! Fijn om te horen dat jullie genoten hebben. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groetjes,
    Veluws Eethuis Wissel

Vorige recensies van A. Brandenburg

• Gisteravond met de groupon heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Tegen een kleine meerprijs bestelden we de proeverij van voorgerechten en hoofdgerechten. Op prachtig opgemaakte borden lagen heerlijke gerechten. De bijgerechten waren gewoon goed, en worden indien gewenst aangevuld. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.