1. Eten was niks mis mee. We hadden buiten geluncht. Daar kon je met de windschermen prima zitten. De tafels stonden wel erg dicht op elkaar. Dit alles werd echter overschaduwd door de klantonvriendelijke bediening. Erg lang wachten op bestelling die niet klopte. Vervolgens nog een keer nog langer wachten op bestelling (zo moeilijk is een tosti toch niet?). Bij het afrekenen klopte de rekening niet. Dit alles met een zuurpruimgezicht zonder excuses.

1. Goedemiddag Leon,

Wat vervelend om te lezen. Allereerst onze excuses voor deze klantonvriendelijke bediening, dit is niet onze werkwijze en zeker niet onze bedoeling. Wanneer is dit gebeurd? Graag willen wij dit goed maken, er ligt aankomend weekend een waardebon voor u klaar voor koffie met gebak naar keuze voor 2 personen.
    Wij hopen u onplezierige bezoek zo goed te maken.
    Graag verneem ik een reactie.

Vriendelijke groet,
    Nicolet Docter-van Loo
    Stadscafe Oasis

2. Dat was 2 juli 's middags. Bedankt voor het aanbod voor koffie met gebak, maar wij wonen niet in de buurt.