1. Talishja

De avond begon al met een klein incident, waar wij ons makkelijk over heen hebben kunnen zetten. Echter ging het vanuit daar alleen maar bergafwaarts. Voordat we konden bestellen ging er aardig wat tijd voorbij. Dit was allemaal geen probleem geweest, als onze bestelling juist werd opgenomen. Aan een tafeltje met z'n drieën waaronder een met glutenallergie, werd een pizza gebracht in de plaats van een pasta, waarvan ook niet zeker was of deze glutenvrij was. Eenmaal aan het eten, is ons niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken (terwijl er drie lege glazen op tafel stonden) en of alles naar wens was. De communicatie tussen het personeel verliep slecht, waardoor wij dezelfde vraag enkele keren hebben moeten herhalen. Toen het aankwam op het moment van betaling, stonden er dubbele gerechten op onze bon en werd dit met moeite rechtgetrokken. Al met al hebben wij geen fijne avond gehad.

3,7