1. Noor atas

Gisteren met mijn zoon gegeten bij Vis om iets te vieren (tot gisteren mijn lieveling restaurant) en na zoveel jaren van super lekker eten, geweldige bediening etc etc ging het gisteren totaal de andere kant op. Bediening niet geïnteresseerd (kende ook geen van deze gezichten) verkeerde gerechten op tafel..werkelijk waar niets klopte en totaal geen moeite van hun kant om het recht te zetten en de tekst ‘wilt u een drankje van de zaak’ was de afknapper. Had het dan anders aangepakt waardoor het voor mij als vaste klant meer het gevoel gegeven had dat ze moeite doen voor je. Echt jammer!

1. Beste mevrouw Atas,

Graag bedanken wij u voor het schrijven van deze recensie. Wij stellen uw feedback erg op prijs en nemen dit enorm serieus. Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan Visaandeschelde niet naar wens is verlopen. Wij zullen uw feedback intern bespreken om zo te kunnen verbeteren. Er wordt in de loop van de week nog even contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
    Team Visaandeschelde