1. Op 19 juni hier geweest. Bij aankomst een mevrouw die vroeg wat we wilden drinken. Op verzoek een kaart gekregen. Binnen 2 min. een jongeman of we het al wisten. We wilden een kaart met prijzen erbij. Daar schrokken we van erg duur allemaal. Drankjes besteld en wat te eten. 1 tosti en 3 x soep. Aspergesoep ok, tosti een dubbele bruine boterham die te lang in het ijzer heeft gezeten, geen kopstukje en niet even netjes doorgesneden. De andere 2 soepjes erg weinig en de parmaham ontbrak. Ben naar binnen gegaan en gezegd dat ik niet tevreden was hierover. Na 10 min kwam hij kijken en zei dat de ham erin zat. Niet dus. We hebben gezegd niet meer te hoeven en dus deze soep ook niet meer af zouden rekenen. Na 5 min.kwam er een piepklein schaaltje met parmaham. De soep was al koud. Om de rekening gevraagd. Na 15 min nog geen rekening en weer naar binnen. Andere dame was er om te helpen. Ze bracht de rekening incl de soep. Na ons protest vroeg ze nogal fors waarom we dat niet wilden betalen. Mijn uitleg werd nogal eens onderbroken waarop ik heb gezegd dat ik mijn verhaal wilde doen. Uiteindelijk lukte dat en ineens was er een reden.... de kok had haar vinger eraf gesneden met het snijden van de ham. ?!?! Dat kan natuurlijk maar wij hebben geen commotie gemerkt. Wel een slechte bediening in een slecht horecabedrijf.