1. T Verdoren

Het diner en de ambiance waren voortreffelijk
    Alleen de organisatie bij eet.nu verdient een dikke 0
    Grote domper toen we bij aankomst niet gereserveerd bleken te hebben terwijl we ‘s morgens nog een herinneringsmail van eet.nu hadden gekregen onze afspraak toch echt niet te vergeten
    Blijkt dat de online reservering aan ons als akkoord werd gemeld, reeds enkele minuten na de reservering terwijl de eigenaar beweerde deze reservering niet geaccepteerd te hebben omdat er al te veel gasten met een bon waren die dag.
    Gelukkig was de eigenaar bereid ons 50 jarig huwelijkscadeau niet in het water te laten vallen en ons alsnog een plaats te geven
    Daarna alsnog een fijne avond gehad
    Ergens klopt er iets helemaal niet in het reserveringssysteem

1. Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie. Nog gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk. Fijn om te horen dat jullie een voortreffelijke avond hebben gehad. Daar doen we het voor.
    Wat betreft de reservering willen wij nogmaals onze excuses aanbieden. We gaan er achteraan om te kijken wat er fout gegaan is, zodat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurd. Gelukkig hebben we jullie alsnog een fijne avond kunnen bezorgen!

We zien jullie graag een keer terug!

Met vriendelijke groetjes,
    Veluws Eethuis Wissel