1. Danique de Nijs

Wij hebben net van de snack afdeling patat met saus gehad en een kaassoufle met frikandel speciaal. We kregen geen plastic bestek en servetjes mee. De bakjes zaten onder het saus we kregen meer saus dan patat. Ik had een patat oorlog met ui ik zag nergens ui. De satésaus was waterig. En we hadden een normale patat ketchup en er zaten resten mayonaise en ui in. Heb de ui maar van haar gepakt zodat ik toch nog een echt patatje oorlog had 😂. De service was heel ongezellig, misschien door de hitte maar ik moet ook gewoon werken met dit weer en gedraag me ook niet zo. Toen we eerst op de menukaart keken was die vies zaten vlekken op. Hier kom ik dus nooit meer terug. Verwacht geen luxe patat maar hallo. Een bakje vol saus ZONDER UI heb ik niet gevraagd. Ik wil hier wel bij zeggen dat wij aan de snackkant stonden. En het terras zal vast een andere sfeer en bediening hebben.

1,4