1. B.M.H. Mulder

Met werk een uitje, Amersfoort evenement, dus alleen de hoofdmaaltijd. Voor mij de eerste keer hier. We waren als eerste groep binnen, ik naar toilet geweest en de anderen hadden wat te drinken. De andere groepen kwamen en ook zij konden een drankje bestellen. Toen de enige dame van de bediening achter de tap stond heb ik ook om een drankje gevraagd, maar dat kreeg ik niet, ze moest eerst de bestelling van het eten opnemen. Het eten kwam en nadat twee mensen compleet vergeten waren en de rest inmiddels het eten op had, kwam ze uiteindelijk dan toch vragen of we "nog" wat wilde drinken. Achteraf bleek dit een minuut of 10 voor we door moesten naar onze volgende opdracht. De laatste twee "vergeten" collega's zaten toen nog hun eten naar binnen te stouwen. M.a.w. trage en onvriendelijke bediening, het eten was helaas ook niet bijzonder. We eten privé regelmatig 's zomers ergens buiten op het plein en naar volle tevredenheid, maar hier ga ik nooit meer komen.

4,5