1. Hans Lamens

Voor mijn vader en voor mij en mijn zoon vaste prik om hier te gaan eten bij iedere gelegenheid die er is. Het deskundige personeel weet uitstekend bij te dragen aan een zeer plezierige sfeer. Wetende, dat er een mooie kaart is en dat de gerechten perfect bereid en gepresenteerd zullen worden, dan begint het genieten al voordat we zijn gearriveerd. Na afloop is er nooit een reden tot enige klacht. En de prijs...? Geen beletsel! De Koperen Pan... gewoon eens doen...!!!

Vorige recensies van Hans Lamens

• Hans Lamens

Op 5 mei heerlijk gegeten met 6 personen, vanwege het vieren van mijn vaders verjaardag. Mijn vader, 88 jaar oud, heeft wederom genoten van de slibtongetjes, die nergens beter smaken, dan bij de Koperen Pan. Iedereen heeft volop meegenoten van de perfect bereide gerechten. De keuken tovert met de verse ingrediënten en het geheel wordt perfect getimed opgediend, mooi verzorgt en alles helemaal in balans. Er is altijd een goede uitleg bij de gerechten en speciale wensen zijn nooit een probleem. Het volledige personeel krijgt een dikke pluim en verdiend deze ook volledig. Ontevreden weggaan van de Koperen Pan is feitelijk onmogelijk. Alle ingrediënten als basis voor een voldaan gevoel en gezelligheid, waarvoor dank.

• Hans Lamens

Telkens weer worden we verrast door de subtiele toevoegingen aan de vaste gerechten op de kaart. De keuken is uitstekend en de bediening is attent, zeer vriendelijk, bijzonder goed op de hoogte en altijd in voor een vrolijke noot. Als we, met name mijn vader en mijn zoon kunnen genieten en uitkijken naar het volgende bezoek, dan weet ik dat het goed is.