1. Gisteravond heel gezellig met een vriendin uiteten geweest bij de Beleving! Al lag dat wel meer aan de vriendin dan aan dit restaurant. Toegegeven, ik ben erg kritisch als het gaat om bedienend personeel. Het besef dat gasten een avondje uit zijn en geld neertellen voor (o ironie) 'de beleving', is maar bij weinigen echt doorgedrongen. Vond de vrouw die ons hielp niet bijzonder hartelijk. De Tom khai ka soep was erg lekker, maar mijn hoofdgerecht heb ik deels laten staan. De sukade was gortdroog, misschien inherent aan het vlees maar dan in ieder geval niet in die mate. Daarom extra veel zin in het buikspek wat ook op mijn bord lag. Deze smaakte echter naar water (?). Misschien ingevroren geweest ofzo. De bijbehorende bbq-saus vond ik al een gekkige combi en wist mij ook niet te overtuigen.
    De espresso was heerlijk, de chocoladeamandelen ook. Maar nee, ik denk niet dat ik hier nog terugkom.