Op dit adres zit nu: Mi Amor

1. Heel lekker gegeten in dit grappige, verrassende restaurant. Wij hadden nog nooit Bulgaars gegeten, behalve dan ooit in Sofia, maar dit eten was beslist een verrassing. We kozen voor de plank voor 2 vegetarische meze, die overigens op een bord werd geserveerd: lekker, net anders dan je gewend bent, en een gulle hoeveelheid. Daarna voor mijn maatje het pannetje uit de oven met Sirene (lijkt op feta) en groenten; ik koos voor gepaneerde Sirene en gebakken ossenhaaspuntjes. Alle drie lekker, al waren de ossenhaaspuntjes wel behoorlijk doorbakken, en leek het mij meer gewone biefstuk. Er werd een mooie, dieprode stevige Bulgaarse wijn bij geserveerd. Bij de koffie kregen we ongevraagd een glaasje raki. De bediening was zorgzaam, vriendelijk en attent. En dan was de rekening ook nog eens vriendelijk. Kortom: je doet jezelf onrecht aan als je hier niet eens gaat eten. Wij hadden dit restaurant tot nu toe over het hoofd gezien, maar dat is volkomen onterecht!