1. Gisteren een combinatie menu afgehaald, wij werden geholpen door erg vriendelijk personeel, echter weten ze niet veel van wat ze eigenlijk verkopen. Zo wisten deze scholieren / tjes ons hetzelfde menu te verkopen wat wij de laatste keer hadden afgehaald alleen voor bijna het dubbele van het geld.
    Vanwege visite hadden we gevraagd om extra grote porties van alles, hiervoor lieten zij ons dus extra betalen maar bij thuis komst was alles in het zelfde formaat als wij vorige maand hadden afgehaald toen was het wel ruim de helft goedkoper.
    De kwaliteit van het voedsel is sinds vorige maand ook drastisch achteruit gegaan, het vlees was veel te veel door bakken en net als de rest ontzettend zout wel zo zout dat wij allemaal constant aan de kraan moeten hangen vanwege de dorst!
    Wij wonen niet direct om de hoek anders had ik dit verschrikkelijke eten direct terug gebracht en mijn geld terug geeist.
    AFRADER volgende keer gaan we elders maar ik kom nog zeker wel verhaal halen bij ze.

1,7