1. Wat een tegenvaller. We wonen sinds kort in de buurt, dus leek het me leuk om wat restaurantjes uit te proberen. Alleen dit is echt zonde van mijn avond geweest. Ik kreeg onder andere rauwe varkenshaas (nee niet rozé door nitraatzout, echt tonijnrauw), zelfs de tweede poging nadat het varkenshaasje was ingesneden was deze deels rauw. Dit kan alleen als je de kleine stukjes varkenshaas bevroren de pan in gooit. Verder was de cress (wat op elk gerecht zat) bedorven/uitgedroogd. Kippendijen ook direct uit de vriezer verwerkt, doet de structuur van het vlees niet veel goeds. We zijn maar snel weggegaan, sfeerloze bende zonder ook maar een achtergrondmuziekje. Hopelijk komt er snel iets nieuws in de plaats, zonde van zo'n mooie locatie op deze manier.

1,4

1. Beste Sander,
    Erg vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren bij Bistro Belle.
    Dit is zeker niet de bedoeling en niet onze werkwijze. Graag zouden wij u ontmoeten om deze ervaring met u te bespreken. Als u in de gelegenheid bent zou u dan met ons contact op willen nemen om een afspraak te maken.
    Met vriendelijke groet Martine Loef, team Bistro Belle.