1. Sarah1964

We hadden een reservering gekregen van onze zoon voor moederdag. Deze had hij gekocht via Vakantieveiling. Dus toen wij naar Alexandros gingen en de kaart kregen waren we dan ook zeer verbaasd! Bij alle gerechten moest er nog behoorlijk bijbetaald worden. De voorafjes hadden een supplement van €3. - En zelfs bij de hoofdgerechten €6. -. Hier staat niets van op de veiling zelf. Bij de nagerechten kon je alleen de dameblanche of het senioren ijsje zonder bijbetaling kiezen. Wat een trieste vertoning. Bij het voorgerecht wat we kozen was sla geserveerd wat zo oud was dat een konijn het nog niet zou eten! En mijn mosselen waren veranderd in 2 hamburgers. Na ze erop aangesproken te hebben werd het opnieuw geserveerd. Jammer dacht dat Alexandros een goede tent was maar ik zal het niemand aanraden. Wij hadden ook nog het geluk dat er live een muzikant stond te pingelen… Verschrikkelijk! Wij zijn hier echt uitgegeten.

5,5

Vorige recensies van Sarah1964

• van den anker

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Het eten en de service waren prima in orde. Een relaxed avondje uit eten waarbij je zeker niet werd opjegaagd omdat er weer nieuwe klanten kwamen. We gaan er zeker op korte termijn nog een keer eten.