1. Stevie van de Laar

Vandaag voor het eerst bij deze griek gegeten. Aangezien ik veel griekse restaurants heb bezocht, kan ik wel een goed vergelijk maken.

Over het algemeen gezien vonden we dit een redelijke griek..hij was niet slecht maar ook zeker niet de beste. De salade bar was erg matig, er waren een aantal dingen die ontbraken waarvan je zou verwachten dat deze bij een saladebar aanwezig zijn. Een goed voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld pepers en komkommers. Ook waren er niet veel verschillende salades. Ook vonden we de porties wat karig. Een maat van mij had na het hoofdgerecht en een aantal salades nog steeds honger…wat niet echt de bedoeling kan zijn. Als je het vergelijkt met Deurne krijg je daar bijna twee keer zoveel eten. Ook dat je bijna 4 euro extra moet betalen voor friet erbij is ook iets wat we nog nooit hebben gezien bij een griek. Bij alle andere krijg je dat er gratis bij. En 1,10 euro voor een curry is ook wel erg duur.

De bediening en eten eten was wel lekker maar niet wow - en het restaurant ligt wel mooi gelegen. Gezien dat er betere grieken in de buurt zijn, zijn we er nog niet uit of we nog een keer terug komen.