1. Omdat we wat te vieren hadden, besloten we (mijn vriendin en ik) te reserveren bij de PEJO wok. Als je vervolgens belt en je krijgt te horen dat je om 18:00 nog wel kan komen en 20:00 moet je weg zijn, dan neemt voor mij de zin om nog te gaan al wel af.

Maar oke beloofd is beloofd, op naar Pejo wok. Parkeergelegenheid daar is te weinig, de auto weg zetten ging dan ook niet, dus moet je wachten op iemand die weggaat.

Eenmaal binnen in het restaurant ben je plotseling nergens te vinden op de gastenlijst (een rommelig kladblok), maar oke je krijgt een tafel, je wordt begeleid naar een diep duister hoekje ergens achterin.. en zoek het maar uit!

Nou ja, het eten was dan wel onwijs lekker, maar dan heb ik het over het vlees en de groentes die klaar stonden voor de tepanyaki of de wok. Al het andere voedsel (fingerfood) stond al redelijk lang en sommige producten werden daardoor nogal taai.

Kortom, het eten was goed! De rest alleen niet.

4,7