1. In de afgelopen 30 jaar heb ik van alles meegemaakt. Ik heb in verschillende continenten eten besteld en geproefd. Zo heb ik weleens voedselvergiftiging gehad (1996 Minsk, 2004 Bratislava en 2010 Agadir). Van nature ben ik geen veeleisend persoon. Ik ben alhamdullilah moslim en mij is geleerd dat met weinig genoegen moet nemen. Vandaag was echter een heel bijzondere dag voor mij. Na een lange dag hard gewerkt te hebben besloot ik naar huis te gaan en een kort dutje te doen. Ik werd wakker om 20.30 Ik dacht bij mezelf: laat ik iets bestellen. Ik heb de broeders van Chicken spot gebeld en heb netjes aangegeven wat ik wil bestellen. Ik heb netjes doorgegeven dat ik mijn eten voor iftar wilde hebben. Ik had mijn fooi al klaar liggen. Als praktiserende moslim probeer ik altijd islamitische ondernemers te ondersteunen. Maar vanaf nu denk ik hier anders over. De islam leert ons dat eerlijkheid en je afspraken nakomen een belangrijk iets is. Terwijl ik dit schrijf aan jullie, heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik heb de hoop al opgegeven. Ik heb thuis nog een zakje Lays chips die ik ga opeten. Moge Allah jullie de weg wijzen naar het goede en speel alsjeblieft niet met de gevoelens van mensen.