1. Veel positieve reviews, maar dat is onze ervaring zeker niet. Opzet van het geheel is heel leuk gedaan en ze kunnen rekening houden met enkele allergieën, maar daar houdt het positieve dan ook op. Vanwege een koemelkallergie gevraagd om een pannenkoek op sojamelkbasis. Dat was geen probleem, echter de pannenkoek (banaan) was heel slecht gebakken. Sterker nog ik durf (in tegenstelling tot wat de bediening zei) te beweren dat de pannenkoek maar aan één zijde gebakken was. We hebben in meerdere pannenkoekenrestaurants gegeten, met sojamelk als bestanddeel en die waren netjes egaal bruin aan beide zijden, dus ook als er banaan in zit (volgens de bediening kon de pannenkoek dan niet bruin worden). We hebben de helft laten staan en zijn weggegaan. De prijzen liggen zoals in eerdere recensies reeds gemeld, erg hoog. Zelfs in de randstad worden dit soort prijzen niet gerekend. Wat ons betreft geen aanrader.

2,1