in Nieuwegein

Heerlijk genieten aan de Laagravense plas!

1. Charlotte

Vandaag had ik afgesproken op deze locatie met een collega, welke helaas verlaat was door een uitgelopen afspraak. Vanwege extreme trek heb ik alvast een bord nacho’s als voorafje besteld, maar toen deze geserveerd werden viel het mij op dat er een enorme lading bieslook door de creme fraiche vermengd was. De creme fraiche met bieslook paste totaal niet bij de overige (mexicaanse) smaken op het bord, waardoor ik het niet lekker vond. Ik heb daarop aangegeven dat ik graag wat anders wilde uitzoeken van de kaart, maar dat was niet mogelijk. De dame/leidinggevende gaf aan dat de bieslook staat aangegeven op de kaart en het dus mijn eigen verkeerde keuze was. Bij controle hiervan bleek dit helemaal niet het geval, wat ik een slordige manier van oplossen/klacht afhandelen vind. Ik voel mij als klant niet serieus genomen en had het idee dat de persoon in kwestie überhaupt niet de intentie had mijn klacht serieus te nemen. Zo van, omdat ik het zeg is het zo. Ik ben zonder wat te eten dus maar weggegaan. Ik ga daar geen euro meer uitgeven, dan dat ik nu al heb gedaan.

1. Beste Charlotte,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te lezen dat u niet met een goed gevoel bij ons weer bent vertrokken. Wij vinden gastvrijheid erg belangrijk en vinden dit dan ook erg spijtig om te lezen. Zojuist heb ik het besproken met onze manager en hij zal het oppakken met het team, zodat dit in het vervolg wordt voorkomen. Ondanks dit hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen bij ons en te laten zien aan u dat dit een eenmalig incident is geweest.

Gastvrije groet,
    Team Down Under