1. Gisteravond met zijn negenen bij “de Pan” gegeten. Eerst genoten van een drankje en warme breekbroodjes aan de hoge tafel en daarna met zijn allen aan een lange tafel.
    De Pinot Grigio smaakte voortreffelijk. Geweldig gezellig en is het in “de Pan” goed toeven. Kwaliteit en gastvrijheid is top en voelt iedereen zich meteen thuis in dit etablissement. Keuze van de kaart is prima en wat er niet is dan wordt het gewoon gemaakt in ons geval. Er waren 2 lieve kids bij die niets liever hebben dan kip-krokants en frietjes. Ja, wat doe je dan, je wilt toch graag dat ze eten dus Nico maakte de lekkerste krokante kipstukjes die ze ooit gegeten hadden. De Carpaccio en de Vitello tonato viel geweldig in de smaak en werd er weinig gesproken tijdens het smullen wat meestal een goed teken is. Met zijn drieën namen we de zeetong welk smolt op je tong en een goddelijke smaak achterliet, wat is dat lekker. Zeker wanneer het heerlijk op je bord gefileerd wordt is het alleen maar smikkelen en smullen. Mijn schoonzuster uit Thailand nam de Saté Babi en was ook aangenaam verrast van de heerlijk smaak. Ze waren met het gezin 6 weken in Nederland en verschillende keren uit eten geweest maar de Saté was hier wel echt goed, aldus Nha uit Thailand. Verder viel de beefburger in de smaak en kan je bij wijze van spreken met zijn tweeën van een porti doen, wat een kanjers. Het zag er ook allemaal schitterend gedecoreerd uit en waren het plaatjes op het boord. Ouderwets misschien maar vroegen er 3 om een Dame Blanche en werd ondanks dat deze niet op de kaart staat gewoon gemaakt en waren het mooi opgemaakte schalen met voortreffelijk ijs, slagroom en chocoladesaus, gelardeerd door doppen van vanille bavaroise.
    Nog een paar met een sorbet hetgeen alles bij elkaar er heerlijk en gezellig uitzag. We bleven nog rustig even napraten onder het genot van koffie&thee en werden we niet gehaast en hadden we de avond van ons leven. Chapeau voor de Koperen Pan, een