1. Gisteren bij Luna in Stein gegeten, zoals altijd bij alle zaken van jullie was het weer heerlijk!
    Ik kom overal even graag en raad ook iedereen jullie zaken aan...
    Bij de Windraak, bij geneeten en bij beide Luna's SUPER! Nu kreeg ik gisteren te horen van de vriendelijke medewerker dat jullie alleen nog maar pin betalingen gaan aannemen dus geen contanten meer !!!
    Dit kan toch niet waar zijn dat je evt. met wel of niet eten erbij verplicht bent om te pinnen??? Voor een kop koffie bv. Mijn moeder, oma zoveel mensen/ klanten kan je toch niet verplichten om te pinnen? En dat voor zulke bedragen, ik snap de opzet en het idee erachter en dat jullie liever geen contanten hebben... maar sorry dit gaat mijn pet te boven!
    Oudere mensjes, mensen onder bewind, mensen die in een gezin maar een pas hebben... Die kunnen dus niet meer komen.
    Ik kan alleen maar over mezelf praten (en ik kan pinnen) IK weiger het dat anderen beslissen hoe ik mijn geld uitgeef, dit zou voor mij dus een reden zijn om niet meer te komen! IK bepaal hoe ik betaal... Sorry Luna vreselijke domper!!!