1. Wat een teleurstellende avond. Voorgerecht hadden we redelijk snel, echter hadden we ook onbeperkt spareribs. Om zeven uur kwamen we binnen, de eerste spareribs hadden we om kwart voor negen. Keuken om negen uur dicht, hoe kan je dan onbeperkt spare ribs verkopen. Eerlijk is eerlijk de spare ribs waren erg lekker. De muziek stond al hard maar ging in de loop van de avond steeds harder, niet echt klantvriendelijk. Personeel loopt er in overvloed, maar echt oog voor de klant hebben ze niet. Continu met een leeg glas. We hadden nog zin in een toetje, maar na een half uur wachten, met de vieze borden nog voor ons, hebben we maar afgerekend en een ijsje bij mc Donalds gehaald. Jammer.

1. Beste Beebee,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de avond niet naar verwachting is verlopen.
    Dit is niet de standaard service die wij verlenen en dit betreuren wij dan ook ten zeerste. Onze welgemeende excuses hiervoor.

We gaan uw feedback intern bespreken en nemen uw punten mee in ons verbetertraject, zodat we onze service kunnen optimaliseren.
    We hopen u nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst, zodat we u een optimale ervaring kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Team Twentse Bierbrouwerij