Op dit adres zit nu: Anno 1987

1. G van de Beek

Wat een leuke avond had moet en worden werdt een fiasco
    Meisjes uit de bediening doen hun best!
    Amuse plakje ham met een blauwebes?
    Voorgerecht buikspek was koud maar goed dat het bord warm was.
    Vis meer gestoomt dan gebakken.!!!
    Kalfsvlees een beetje taai!!! En ook niet gevraagd hoe hij klaar gemaakt moest worden.
    Boontjes en gebakken aardappeltjes rauw en dus niet beetgaar maar rauw!!!
    Citroën taartje kei hard en smaakte zeker niet naar Citroën !!!
    Jammer jammer jammer

1. Beste gast,
    Bedankt voor uw recensie. We vinden het jammer dat het u tegen is gevallen, maar zoals ook deze avond één van onze gastvrouwen heeft aangegeven kunnen we aan het einde van de maaltijd weinig meer veranderen. Onze gastvrouwen zijn terwijl u aan het eten was bij u aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was, hierbij heeft u toen aangegeven dat u de aardappels en boontjes nogal hard vond. Zij heeft toen ook aangegeven dat we nieuwe garnituren voor u wilden maken. U heeft toen geen opmerking gemaakt over de ribeye. Achteraf kunnen we er dan weinig aan veranderen of verbeteren. Het visgerecht staat op onze menukaart beschreven als: Wijting, kreeftensaus, romige fregola. Hierbij staat niet of de vis gebakken of gestoomd wordt.
    Betreft de amuse, vindt u dit een slechte combinatie?
    Nogmaals, we betreuren uw ervaring, maar hopen u nog eens te mogen ontvangen in ons restaurant om te laten zien dat het zeker de moeite waard is om een hapje te komen eten.

Team Het Atelier