1. Vandaag toch een slechte ervaring gehad met Mykonos! We komen hier al jaren, naar alle tevredenheid (af en toe is de kip wat droog, maar verder alles goed). Iedere keer krijgen we iets van het huis aangeboden, erg attent, maar vaak voor ons te laat. We hebben dan de koffie al op en nog een bakje wordt teveel of een likeurtje erna is ook minder smakelijk. Geeft mijn man deze keer ludiek bedoeld bij de laatste bestelling aan ' 2 koffie graag en van het huis graag 2 likeur 43' met een lach erbij. Komt even later de man achter de bar (groot) bij ons aan tafel aangeven dat het niet de bedoeling is, "als je iets bij de koffie besteld, komt dat op je rekening". We waren te verbluft om hier meteen op te reageren. Ik voelde me echt als een kleuter behandeld. Mijn man probeerde het later bij het afrekenen nog uit te leggen hoe dit kwam en hoe het bedoeld was, maar de man van de bar had daar "geen waardeoordeel over". Er waren andere manieren geweest om hier op te reageren, ze kozen voor de minst klantvriendelijke. Kans is klein dat we hier ooit nog komen!

5,3