1. Allereerst viel me bij binnenkomst op dat een bezoeker een grote hond bij zich had. Erg vies en hoort niet in een restaurant thuis. Vervolgens werd ons een tafel gewezen waar 1 van ons naast de deur zat die naar de wc ging. Erg onsmakelijk want zowel de tafel als de wc zijn erg smerig. Op de tafel zitten allemaal etensresten onder het glasplaat die op de tafel ligt. Wordt nooit goed afgenomen. Het duurde een kwartier voordat onze drankjes werden opgenomen en ons een menukaart werd gegeven. Het brood en dip vooraf zijn twee flinterdunne (wel versgebakken) wraps met wat olie en kruiden erop en wordt gebracht met een klein bakje tzatziki en een klein bakje kruidenboter. De ene ‘brood’ kost € 4, - en de andere € 6, -. Het duurde vervolgens ook weer eens 10 minuten voordat wij onze drankjes hadden gekregen. De ijsthee smaakte alsof het aangelengd was met water. Toen wij onze bestelling hadden doorgegeven hadden wij lege glazen. Er werd niet gevraagd of wij nog iets wilde bestellen. Dit moesten wij zelf aangeven toen het eten gebracht werd. De bestelde zalmforel werd zonder mededeling vervangen door zalmmoot. De tzatziki werd ook zonder mededeling vervangen door gewone witte yogurt. De pizza’s zijn flinterdun en smaken nergens naar. De gyros is te doorbakken en hartstikke droog.

Toen wij onze klachten tussendoor wilde doorgeven aan de bediening moesten we telkens lang wachten, 1 serveerster spreekt niet eens Nederlands. De eigenaresse kwam na lang wachten pas en wuifde alle klachten van tafel. Dit is absoluut geen aanrader en zou mijn geld er niet nog eens verspillen. Hier zou de NVWA eens een inspectie moeten voeren!