1. Bestek was niet schoon. Geen placemats. Vind ik niet hygiënisch op een houten tafel! Glas was vies en de bediening vroeg zich af of dat mijn of hun vingers waren, alleen in het laatste geval zou ik een ander glas krijgen. De bediening was beneden elk peil. Toen we ons ongenoegen over de te weinig, verlepte veldsla, meldde de man dat hij niet in discussie ging. Voor drie personen 1 klein bakje. Daarna werd nog een twee persoons bakje bijgezet. Later kwam nog iemand vragen of alles naar wens was. Nee dus, werd niets mee gedaan. Overigens hebben we 1,5 uur op het hoofdgerecht zitten wachten. De frites kwam overigens toen wij vlees en vis bijna ophadden.

Een dag later zit ik nog beduusd en met een enorme kater. Wij gaan in ieder geval nooit meer terug na deze zeer onplezierige ervaring.