1. Normaal bestel ik bij een concurrent maar omdat het dicht was dacht ik even maar bij Magdalena te bestellen. We hebben een roti besteld en een rijst kip kerrie. De kip kerrie kwam uit de magnetron bleek gelijk, er zat zo goed als geen jus bij en het was 1 grote brok! Ik belde hierna gelijk het restaurant van wat de mogelijkheden zijn, ik wou het geld terug voor de rijst kip Kerry want ik had geen honger/zin meer in het eten. Diegene die ik aan de lijn had moest eerst overleggen met de keuken. Na 5 min werd ik terug gebeld en de eigenaar/medewerker met de boodschap dat er jus bij de kip kerrie moest zitten volgens de kok, nadat ik meerdere malen aangaf dat dit niet het geval was. Hij wou me alleen wat extra geven als ik volgende keer bestelde. Ik gaf aan dat ik dit niet ging doen omdat ik normaal bij een andere zaak bestelde en dat het blijkbaar met een reden was. Mr. Zei ook dat hij nog helemaal geen klachten heeft gehad dus dat hij daarom niet mijn geld kon terug geven. Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord maar dit werd een doodlopend gesprek. Nou, ik zie wel of hij mij terugbelt als iemand anders belt met een klacht. Denk het niet. Ik werk zelf in de horeca en ik weet precies hoe kip eruit moet zien en proeft. Dankjullie wel voor het eten!

Ik bestel hier niet meer!

1. Ik heb voor de 1e keer bij magdalena bestelt bijna 40 euro kip kerrie met rijst en rundvlees met rijst bestelt en wat drinken enso de kip kerrie was veelste droog geen smaak en geen jus de rundvlees was 1 dikke purrie het rook echt naar frituurvet en overdreven droog alsof het eten zo uit de magnetron komt daanra gelijk opgebelt en heb meneer uitgelegt dat het heel droog was en dat de rundvlees 1 dikke purrie is en dat ik het zonde vindt om weg te gooien maar me hele eetlust is weg meneer zei meerdere keren dat hij zelf het eten erg lekker vindt en dat het niet droog is en erg lekker is ik zei dat ik niet tevreden was maar meneer wou dus het geld niet geven ik moest maar hij hem weer een keer bestellen kreeg dan 5 euro korting een meisje schreeuwde op de achtergrond wat is de probleem nou dan het eten is lekker wat zeurt zij ik zei pardon bijna 40 euro aan eten en niet eens klantvriendelijk hun zijn totaal niet netjes ik ga hier nooit meer geen aanrader !!!