1. Voor het eerst wezen eten bij Djojo, bij binnenkomst viel op dat het meer een eethut dan een restaurant is. Op zich prima, als het eten maar smaakt. Toen ik mijn naam doorgaf aan de serveerster, werd naar een tafeltje in de hoek gewezen. Het duurde lang voordat iemand kwam vragen wat wij wilden drinken, maar nog belachelijker was hoelang we op de drankjes moesten wachten. Hoewel wij er eerder waren, werden (vaste) gasten die later binnenkwamen eerder geholpen door het personeel. We bestelden ons eten en wachtten rustig. Het eten viel ook tegen. Als je nasi met kouseband besteld, krijg je hooguit 2 slierten kouseband in stukjes gesneden, op een bord vol droge nasi en wat sliertjes ei. De kip had geen smaak, maar icm de sambal was het goed te doen. Ik had hier hoge verwachtingen van door vrienden, maar het viel tegen. Ik had graag een paar tientjes meer betaald als de kwaliteit en service gewoon goed was geweest.