1. Michiel

Dit weekend gegeten met mijn vrouw maar het eten voldeed bij lange na niet aan mijn verwachtingen. Ik weet dat het niet een hoogstaand restaurant is en verwacht dat ook niet maar het eten vond ik echt slecht. Soms was het eten een beetje koud en veelal echt smaakloos. Ik heb het idee dat het meeste eten kant en klaar ingekocht wordt. Ik had ook een Mojito cocktail besteld maar geloof mij het smaakte echt niet als een Mojito. Ik ben geen cocktail kenner en ik kan daarom niet zeggen wat er precies aan scheelt. Ik miste zeker de suiker en verse limoen. Munt zat er ook amper in. Volgens mij werd de cocktail aangemaakt met wat 'limoen limonade'.
    De sfeer was goed en personeel was prima. Het wachten op eten duurde bij de meeste gerechten niet lang. We zaten bij vlakbij de bar het personeel was al aan het opruimen en dat stoorde me een beetje. Helaas, absoluut niet voor herhaling vatbaar.

3,9