1. Waardeloos! Ga hier niet heen! De inrichting is donker, vies en ongezellig. De bediening kookt blijkbaar ook. Kok is weg? Dus ze staat met dr werkhandschornen te bedienen en te koken? Niet hygiënisch. Eten was waterig, zag er onsmakelijk uit, en was ook niet te eten. De carpaccio lag waterig en koud op je bord met een pot kruiden erover. Niet te eten. Uitgespuugd in de wc. De andere voorgerechten zagen eruit alsof ze een tijdje stonden en thuis zou je het daarom niet meer eten. Pasta was net soep. Vlees aangebrand. Dus dessert dachten we al niet meer aan. We hadden de theFork deal met 50% korting op het eten. Maar bij de kassa wil de eigenaar? het niet geven. Annuleert mijn reservering! (Terwijl wij daar staan af te rekenen) en ondanks dat ik bewijs laat zien met e-mail geeft ze ons geen korting! Deze tent moet dicht! Ook voor de best wil van de eigenaar want blijkbaar is ze ten einde raad en moet ze mensen oplichten en de eindjes op een verkeerde manier aan elkaar knopen. Nare ervaring voor ons. Zorg dat jullie die niet krijgen. U bent gewaarschuwd. Wij eigenlijk ook, maar hebben dat in de wind geslagen. Niet doen, de slechte ervaringen en reviews staan er terecht.

1,1