1. Ik heb hier twee keer eerder gegeten, toen waren eten en bediening tien keer beter. De fish & chips - die we dit keer hadden besteld - zou lekker krokant moeten zijn, maar we kregen zompige stukken vis in vette paneer en kleffe frieten. Alsof de frituur nog niet op temperatuur was of de inhoud bevroren in de frituur was gemikt. Het was niet lekker. ik heb er wat van gezegd, het zou doorgegeven worden aan de keuken, maar verder werd er niks met mijn klacht gedaan.
    Het viel niet mee om te bestellen, er liep te weinig bediening rond die bovendien niet altijd oplette.
    De eerste twee keer zat ik in het hoger gelegen gedeelte, dat is een stuk gezelliger dan het lager gelegen gedeelte waar diverse gezinnen met jankende kinderen zaten. Van mij hoeft dat niet als ik ergens ga eten met vrienden.

2,4