1. Laat ik beginnen met een positieve reactie, de bediening was erg vriendelijk en goed. We moesten lang wachten maar als het eten goed is, vind ik het geen probleem. Dit was echter een zeer grote tegenvaller!. Je rook de vieze visgeur (amis Indon.) van de pepesan, je kunt dit vermijden door goed met citroen te behandelen. De sausjes van de gerechten (incl. pindasaus) komen uit een potje en als het niet zo is dan is het heel slecht van smaak. De klanten die het wel lekker vinden, zijn nooit in Indonesië geweest of hebben geen vergelijkingsmateriaal. De kok moet nog heel veel leren en het het restaurant mag de stempel authentiek zeker niet krijgen. Kortom voor ons Javaans café NOOIT weer.

3,5

1. Beste Stef,

Bedankt voor je recensie. Onze excuses voor het wachten en het tegenvallen van de gerechten. Onze gerechten zijn minder pittig en gekruid dan de originele Indonesische gerechten, omdat veel Nederlandse eters niet gewend zijn aan de pittige kruiden. Uiteraard is het wel mogelijk om dit voor onze gasten te bereiden, wanneer we dit van te voren weten. We snappen natuurlijk ook dat u dit niet van te voren kunt weten, maar desondanks hopen we u toch nog eens terug te zien om u het tegendeel te bewijzen.

Met vriendelijke groeten,
    Javaans Eetcafe