in Utrecht

Italiaans restaurant

1. Helaas de slechtste Italiaan waar ik dit jaar heb gegeten. De prijzen zo'n 25% boven normaal maakt deze zaak absoluut niet waar. Een prijsnivo 20% onder normaal zou beter passen voor een restaurant waar gemak de boventoon voert en een kok staat te koken die zijn gebrek aan smaakvariaties oplost door heel veel Zout en Peper of mixen.

De Look & Feel is standaard; De lokatie aan de gracht is leuk. De lange trap naar de werfkelders kan voor ongemakken zorgen. Toilet is aftands en er is geen apart dames/heren toilet. Wc-bril omhoog? Jammer die staat niet lekker afgesteld dus komt onverwacht weer naar beneden!.

Ook al kan de ober er gemakkelijk bij, hij gaat er toch van uit dat we voor zijn gemak de borden maar zelf doorgeven aan tafel;

Of het gesmaakt had: Neen! En weg was de ober! Hij wilde het niet (meer) horen.

- Suppa de Cibolla: smakeloos waterig bouillonnetje met wat gekookte uien!

- Suppa de Pommodori: Zeer Zout.

- Lasagna: Zout en veel te veel peper.

- Misto de Chef: Zeer Zout en te peperig; De kok had alles door elkaar gegooid dus ik proefde maar 1 smaak voor alles (Terwijl het de bedoeling is dat je 4 verschillende smaken proeft.)

- Cappuccino: OK.

3,3