1. Dit restaurant blijft een aanrader voor een overheerlijke avond uit! De sfeer is goed en knus en de gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en worden prachtig uitgeserveerd! De eigenaar en het personeel is erg vriendelijk en hebben oog voor hun gasten.

1. Ontzettend bedankt Adelina voor de lieve woorden. Hier worden wij blij van!
    Graag tot snel in ons eethuis.

Groeten,
    Team Veluws Eethuis Wissel

Vorige recensies van Adelina

• Wat is het elke keer weer fijn om bij het Veluws eethuis uit eten te gaan. De gastvrijheid is hoog en mooie en heerlijke gerechten worden geserveerd. Prachtige knusse ambiance voor een gezellige avond uit! Wat wij ook erg waarderen is de passie van de gastheer/chefkok over zijn bedrijf en de gerechten. Aanrader voor een gezellige avond uit!

• Floor en Thomas

Een zeer sfeervolle ambiance om in te eten! We werden hartelijk ontvangen door het personeel. Ruime keuze van overheerlijke gerechten en deze werden prachtig opgemaakt geserveerd. De gastheer tevens chefkok heeft duidelijk hart voor zijn mooie restaurant! Zeker een aanrader voor een gezellige en culinaire avond uit!