in Groningen

Geniet van de Perzische keuken

1. Dh. N.R. Alizadeh

Uitstekend restaurant met zalig erg lekker Perzisch eten met een extra fijne beschaafde touch! Iraanse keuken van het fijnste zoals ik het van thuis ook en van mijn kokende tanten uit Iran ook gewend ben! Moeder en de zonen zijn de ziel van deze zaak en dat merk je aan alles. De enige nadeel is soms de vrouwelijke bediening die soms wat afstandelijk of sacherijnig overkomt ook verdwijnt dat snel weer als je probeert contact met ze leggen. Dat zie je bij het mannelijke personeel(mn. De zoons) überhaupt niet! Altijd weer een feest om bij Topoli te komen eten! Ik hoop dat ze de palette van gerechten nog proberen uit te breiden want er is nog veel meer in de Iraanse keuken dan dat er op de kaart staat waarvan ik denk dat moeders(een hartstikke ontzettend lieve vrouw!) ook kan bereiden! Maar nogmaals bij Topoli eet je als de "Shah van Persie! "