1. Gisterenavond voor het eerste keer gegeten bij de "nieuwe" Jan van Hoek.
    Menukaart is minder uitgebreid met wel de klassiekers van van Hoek.
    Carpaccio salade en een boeren schnitzel besteld.

Super mooie salade een een heerlijke schnitzel met garnering van spekjes. En geserveerd met een grote kom friet en een piepklein bakje salade.
    Dat ook aangeven en als het niet voldoende was kon ik bijbestellen en dat heb ik gedaan.

Warme groente en gebakken aardappeltjes zitten er niet bij, na navraag kon je die als supplement bijbestellen staat piepklein onder op de menukaart.

Misschien een tip om dat aan te geven dat deze er niet meer "standaard" bij zitten.

Salade was ruim voldoende en zeer lekker een minpuntje er zat geen balsamico dressing op maar mosterd dille? Schnitzel was lekker gebakken en in combinatie met de garnituur heel erg lekker. Supplement werd gebracht en weer een grote kom friet en salade (nu groot) en een kuipje mayonaise.
    Rode wijn was heerlijk zo ook de Leffe van de tap.

Al met al heerlijk gegeten en na het brengen van de supplementen ook ruim voldoende,
    en de volgende keer bestel ik de warme groenten erbij.

Tot ziens.

1. Beste Delangebert,

hartelijk dank voor uw fijne reactie. Hier kunnen we iets mee! We staan altijd open voor opbouwde feedback en dat kunnen we dan ook erg waarderen. De warme groente worden nog wel steeds bij veel gerechten geserveerd, alleen inderdaad niet bij die 2 die u besteld heeft die avond. Ook hebben we nog steeds balsamico bij bepaalde gerechten, dus mocht u dat de volgende keer liever hebben is dat geen enkel probleem. Geef dit dan wel even aan bij één van onze medewerkers.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Ilse Aarts