in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Peter Mulder

We hadden gereserveerd bij De Liefde maar bij aankomst bleek dat wij niet van de menukaart konden bestellen omdat het Valentijnsdag was (hierover waren wij niet bij reservering geïnformeerd). In plaats van het 4 gangen menu met een behoorlijke prijs, mochten wij afwijken en kiezen voor een 2 gangen menu. Na bestudering van het menu twijfelden wij of dit was waar we naar op zoek waren. Toen we dit aangaven kwam de chef eraan te pas en gaf te kennen dat we annuleringskosten zouden moeten betalen als we zouden vertrekken. Met andere woorden we waren verplicht om daar te eten. Wel beloofde de chef dat we blij de deur uit zouden lopen als we het hoofdmenu op hadden.

Blij waren we niet, en de liefde was al helemaal ver te zoeken. We zijn met name teleurgesteld over de bejegening van het personeel.

2,6

1. U geeft aan dat het u niet bekend was dat wij op Valentijnsdag uitsluitend een speciaal menu serveren. Dit stond al weken op onze website. U heeft alle 5 de website bekeken zegt u. Ook gaf een van de vijf dames aan niet te weten dat het Valentijnsdag was. Ondanks de speciale Valentijnsversiering en onze kleding waarop u een reactie gaf.
    Ons speciale menu in rode tinten is een keuze menu bestaande uit 9 voorgerechten,
    6 hoofdgerechten en een sharing dessert.
    Hier wilde u geen keuze van maken en weer gaan. Wij hebben u toen aangegeven annuleringskosten te berekenen volgens voorwaarden horeca nederland u bent hier immers akkoord mee gegaan op onze website. Wij hebben recht op 100 procent van de reserveringswaarde maar direct aangegeven uit coulance akkoord te gaan
    dat u alleen een hoofdgerecht zou nuttigen.
    U dreigde diverse malen met een negatieve recensie te schrijven en dat u geen blije gasten zou zijn. Waarop ons antwoord was neemt u ons aanbod van het hoofdgerecht aan dan zult u toch blij de deur uit gaan.
    Dat de gerechten niet gesmaakt hebben is grote onzin. Wij hebben nl. Van onze andere gasten alleen maar complimenten gekregen.
    En waarom besteld u dan bij als het niet smaakt. Betreffende de prijs deze is niet anders dan van de hoogdgerechten op onze a la carte kaart u bekend want deze had u immers alle 5 bekeken. Wij kunnen het niet helpen dat u onze site niet goed leest.
    Wij hebben geprobeerd uw fout op te lossen met heel veel geduld. Een bedrijf afbranden als u uw zin niet krijgt is een koud kunstje.
    Misschien hadden we toch voor de 100 procent kosten moeten gaan.