1. Andreas Inderwisch

Een zeer teleurstellende ervaring. Lang wachten voor je naar een tafel wordt gebracht, 20 minuten wachten op een aperitief en als die er eenmaal is, brengen ze 5 minuten later al het voorgerecht. Geen amuses, niet gevraagd of we tafelwater wilden, geen wijnkaart aangereikt, andere gasten die youtubes kijken mét geluid worden niet aangesproken, bij een bier dat nagist op fles wordt een kletsnat glas gebracht, bij de buren worden voor het zoete dessert peper en zout niet uitgehaald, er is geen sprake van contact met de bediening - toch deel van een avondje uit, aan een tafel voor twee zit er altijd één naar de muur te kijken, enz. enz. Wij hebben na de tweede gang om de rekening gevraagd. Kortom: een Bib Gourmand onwaardig. We vragen ons af wanneer hier voor het laatst iemand van Michellin geweest is.

2,6