1. Sushi mall review. Bezocht op 6 december 2018
    Binnenkomst: Het lijkt drukker dan normaal en ik ben iets later dan gepland dus ik moet even wachten. Ik word door een jonge serveerde naar mijn plaats gebracht. Het bestellen is via tablet. Hij zet hem neer en loopt weg.

Ronde 1:
    Inari nigiri (tofoe)
    Kani nigiri (krab)
    Ebi nigiri (garnaal)
    Maguro nigiri (tonijn)
    Zoete witte huiswijn
    Ik heb de bestelling nog niet verzonden of ik heb de wijn al op tafel staan, heerlijk snel en voor een huiswijn best lekker.
    Het eten volgt binnen 5-7 minuten. Lekker snel.
    Er ligt een dik stuk tonijn op, een beetje grof gesneden maar de smaak is lekker. Over de rest van de bestelling weinig te klagen al lijkt de krab meer op surimi (nepkrab) en valt de rijst bij de garnaal uit elkaar.

Ronde 2:
    Mango maki
    Sugoi maki
    Ebi tempura Maki
    California maki
    Ook deze bestelling is er snel, ook hier weer binnen 7 minuten. De Ebiko gunkan (garnaalkuit) en de California temaki zijn erg lekker en precies zoals ik ze verwachtte.
    De Sugoi is een beetje apart maar de mango is lekker zoet. De Ebi tempura is weer erg lekker.

Ronde 3:
    Ebi nigiri
    Maguro nigiri
    Maguro sashimi
    Edamame
    California temaki
    De Ebi nigiri is deze ronde erg lekker en de rijst valt niet uit elkaar. Dat doet hij bij de Maguro nigiri wel. Deze keer is het plakje tonijn flinterdun. Dat geeft niet echt want ik heb ook de sashimi.
    De sashimi bestaat uit dikke vierkante plakken, niet mooi zoals op het plaatje op het menu, maar erg grof.
    Als ik het eerste stukje proef ben ik onaangenaam verrast. Het is ijskoud en smaakt waterig.
    Ik laat hem nog even staan om op temperatuur te komen en terwijl ik hierop wacht eet ik de gunkan en de temaki, welke weer erg lekker zijn. Ik eet daarna toch maar de sashimi maar daar heb ik spijt van als ik hem op heb. Mijn eetlust is praktisch weg. Ik heb mijn edamame ook nog niet gehad. Deze komen pas als ik bezig ben met het bestellen voor ronde 4. 20 minuten na het bestellen van ronde 3.
    Als ik de eerste proef zijn ze taai en lauw-koud. Niet bepaald lekker.

Ronde 4
    Tomatensoep
    Inari nigiri
    Kani nigiri
    Ebi nigiri
    Terwijl ik nog op de edamame knabbel wordt er een plankje geserveerd met daarop de gunkan, de Ebi, de Inari en de Kani nigiri’s. Het plankje is vies en er zit ook wat viezigheid op de garnaal en de krab. Ik wil dit aan het personeel laten weten maar er is geen enkele mogelijkheid om ze aan te schieten. Ze lopen gewoon langs me heen. Ik weiger van een vies plankje te eten dus ik laat hem staan. Op de tablet is geen mogelijkheid om gewoon een personeelslid te roepen dus ik vraag om een extra bakje gember.
    De tomatensoep komt ietsje later en deze is niet bepaald heet te noemen. Maar koud is hij gelukkig ook niet.
    Mijn eetlust is verrassend genoeg behoorlijk over door de slechte kwaliteit vandaag.
    Ondertussen bestel ik ook nog een pot Japanse thee. Deze komt wel weer snel aan samen met de gember en ik vraag de serveerder om het vieze plankje mee te nemen.

Niet veel later staat de manager voor mijn neus, ze vraagt wat er mis is. Ik vertel haar over de koude sashimi en als ik zeg dat hij ijskoud was vraagt ze of ik denk of hij nog niet helemaal ontdooid is. Dus ze gebruiken bevroren vis.
    Als ik aangeef dat ik door de ijskoude sashimi en de vieze sushi op het vieze plankje geen trek meer heb en niet verder hoef te bestellen kijkt ze teleurgesteld maar doet ze verder niks.
    De Japanse thee is nog altijd wel erg lekker.
    Als extra service halen ze de kosten van de sashimi wel van mijn rekening af, wat ik dan weer niet nodig vond omdat ik hem natuurlijk wel had opgegeten.