1. Ik heb eerder bij Marimba gegeten en toen echt goed gegeten en goed bediend, sfeer was druk en gezellig.

Bedacht mij om er weer eens te gaan eten, foute boel!

We hadden om 6 uur gereserveerd maar waren er al om 10 over half 6. Ik zeg tegen de dame dat we wat vroeg zijn, zegt ze dood leuk "mooi, dan zijn jullie ook eerder weg".

Frapant, maar goed, ik doe rustig aan.

Na een plaatsje gezocht te hebben kregen we de kaart en drinken. Pas na een half uur werden onze gerechten opgenomen. Na ongeveer 10 minuten kregen we het voorgerecht, erg magertjes, ik denk dat er hooguit 10 nacho's op het bord lagen. Maar, ze waren wel lekker.

We waren nog niet klaar of het bord werd weggehaald en 15 minuten later kwam het hoofdgerecht al.

Ik had gemarineerde spareribs met garnituur en patat, mijn vriendin had lam met garnituur en patat.

De garnituur dat op het bord lag was gewoon te tellen! 3 sla blaadjes, 6 maisstukjes, 3 komkommers en 1 olijf en een vaag bietenprutje. De patat was enorm veel, maar ontzettend slapjes en lauw.

Mijn sparerib was erg weinig, ik denk een kleine streng, het was iets aangebrand en er zat weinig smaak aan.

Mijn vriendin haar lamsvleesje was gelukkig wel lekker.

Ik had nog net mijn laatste frietje in de mond toen mijn bord al werd weggehaald en er werd gevraagd voor een nagerecht, we zijn dan ook meteen vertrokken....

Ik ging weg met een paar euro lichter wat het niet waard was en het erge van alles, we hadden beide gewoon nog honger!

Zoals ik al eerder zei heb ik er ooit een keer goed gegeten, en nu gewoon ontzettend slecht. Ik kom er dan ook niet meer terug.