1. Vorige week hier wezen eten. De website geeft aan dat er een keuze is uit een luxe en een standaard menu. Zoals de site zegt: de nieuwe culinaire hotspot. Ik hoopte dat het een wat hoger niveau zou halen dan de oude formule. Niet dat daar direct iets mis is maar ik houd van wat meer aandacht aan tafel.
    Bij aankomst bleek dat er helemaal geen verschillende menu's waren, je krijgt een plakkerige tablet op tafel geflikkerd, er wordt kort gezegd wat de voorwaarden van de all you can eat formule zijn. Waar de website zegt dat dit onbeperkt is en zonder tijdslimiet, in het restaurant wordt aangegeven dat je max 7x mag bestellen.
    Een bedienende ploeg die er rondloopt is net een zoemende mierenhoop. Zonder dat je verstaat wat ze zeggen wordt er eten op tafel geflikkerd. Waarbij sommige gerechten niet eens echt warm zijn. De sushi zelf is niet slecht echter heb ik bij het vorige restaurant beter gehad. Een wijnkaart kennen ze niet, je moet op basis van een plaatje op de tablet beslissen welke wijn je wilt.
    Wanneer je tussendoor je klachten aangeeft dan wordt hier niets meegedaan, ik heb niet eens het idee dat er geluisterd wordt of dat het bedienend personeel uberhaupt nederlands verstaat.

Al met al, waardeloos...

2,9