in Sneek

Welkom bij café restaurant de Kajuit

1. mark de waard

Afgelopen zaterdagavond voor diner naar de Kajuit. Een sfeervolle ruimte met oude scheepsdingen. Er hangt een prettige ongedwongen sfeer. Goede bediening met oog voor de gast en een eigenaarsechtpaar wat alles goed in de gaten heeft. De tournedos was mooi dik en goed rood vanbinnen, precies zoals ik wilde. Mijn vrouw had zeebaars en die zag er niet alleen goed uit maar smaakte erg lekker. Garnituur met droog gebakken aardappelstukjes en friet en witlof met ham er om heen. En verder een goed gevuld saladebuffet. Lekkere wijn, goed advies. Toetje, hete liefde, vanille ijs met warme frambosensaus door de chef er over gegoten en slagroom. Totaal dus een hele lekkere, prettige ervaring. Complimenten.

Vorige recensies van mark de waard

• mark de waard

Een leuk ongedwongen restaurant. Eten is steeds prachtig verzorgd. Geen culinaire hoogstandjes of liflafjes maar prachtige goed verzorgde gerechten.
    Een prettige sfeer in huis. Daar doet de attente maar toch ongedwongen bediening goed aan mee. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Een restaurant waar je met een tevreden gevoel weggaat (om ongetwijfeld terug te keren)