1. Vanavond gegeten in de wok. Veel producten slecht. Droge spareribs, harde poffertjes. Ijs wat je met 2 handen uit de bakken moest scheppen. Slagroomsoesjes die oud en muf waren. Fruit dat overrijp was. Ook was het meeste vlees redelijk taai. Nergens bordjes bij het vlees of de vis geplaatst waardoor je niet wist wat je at. Een slagroom spuitbus waarvan de slagroom die in de tuit zat helemaal geel was, alsof het er al een aantal dagen zo stond.
    Het duurde telkens erg lang voordat je de alcoholische dranken kreeg (niet alcoholische moest je zelf pakken). Zelfs een aantal keer zelf de alcoholische dranken moeten gaan halen.
    Nadat we klaar waren met eten en wilden afrekenen hebben we dit verteld. Echter had mevrouw overal een excuus voor zoals "in de zomer was het warm waardoor de vriezer hard aan moest staan" (en we zijn vandaag 11 januari?!) met de spareribs dat ze droog waren omdat ze onder de warmtelamp lagen en zo nog een aantal smoesjes. We zijn al veel vaker in verschillende woks geweest maar nog nooit zo slecht gezien. Wij komen hier nooit meer!

2,8