1. Al jaren komen we terug bij BAZ, om het eten en het mooie uitzicht over de duinen. Omdat we daarmee de hartelijke mensen van de bediening tekort zouden doen willen we die beslist ook noemen.
    Eten bij BAZ is een aangename ervaring. Het personeel denkt graag mee. Een bordje 'Gereserveerd' op een tafel blijkt opeens minder streng wanneer je aangeeft niet meer dan anderhalf uur nodig te hebben voor je maaltijd. Na de opmerking dat je het liefst van twee hoofdgerechten iets wilt proeven bedenkt men een oplossing met twee voorgerechtjes, die overigens de gehele dag te bestellen zijn, en nog iets extra's..
    De kaart staat bij BAZ vol lekkernijen… maar we zouden na al die jaren graag eens iets nieuws op de kaart zien verschijnen.

1. Gisterenavond een heerlijke tapas schotel besteld voor 2 personen.Wat was het heerlijk en wat een vriendelijke mensen.
    Zo dadelijk gaan we weer lekker avondeten bestellen.
    BAZ een dikke 10 👍
    Prijs kwaliteitsvertoning 👌👌