1. H. van Buel

Mijn ervaring met dit restaurant: Eens maar nooit weer! De wijn leek aangelengd met water, kraak nog smaak. De tzatziki bevatte nauwelijks komkommer en had weinig smaak. Ik had gegrilde aubergine besteld, maar wat ik kreeg was een klont feta met veel te veel peper. Mijn man kreeg tomatensoep die zoveel peper bevatte dat het niet te eten was. De spaghetti, een soort spiraal macaroni, was doordrenkt van een crème fraîche en wat feta. Moest Quatro fromagi voorstellen. Geen enkele smaak. Mijn man leek een opgewarmde prak te hebben. Het nagerecht hebben we niet geprobeerd. We durfden niet meer en bovendien was het zo druk, twee man in de bediening op een vol restaurant, dat we anderhalf uur op het hoofdgerecht hebben gewacht. Dus een nagerecht hebben we laten zitten, echter wel moeten betalen! We waarderen het met 0 sterren!