1. Ontvangst. 1700 Gereserveerd. 5 Minuten eerder aangekomen. Voltallige personeel zit te eten in aankomst ruimte.
    Kwamen met 1 persoon bonnen. Maar merendeels keuze op de kaart had meerprijs. Drankjes bij het arrangement zaten inbegrepen maar stonden wel op de rekening.
    Bij voorgerecht zat enorm veel van 1 of andere zaadjes verborgen onder de sla.met weinig fantasie deed het mij denken aan maden(waren het niet). Deed daarom flink afbreuk aan het gerecht.
    Hoofdgerecht vage klodder aardappelpuree. Hadden ze beter achterwege kunnen laten. En erg veel bleekselderij. Later thuis nog de nasmaak in de mond. Vond het hoofdgerecht niet veel meer bijzonder dan wanneer ik het thuis zelf had klaar gemaakt. En groente als bijgerecht was ook een simpele kool met een rozijn erin.
    Nagerecht op zich niet verkeerd behalve de rood fruit combinatie. Bovenlaag lekker en daaronder fantasieloos een flinke lepel met rood fruit gepropt.
    Bediening: arrogant en chagrijnig op 1 dame en 1 heer na. Vond service onder het vriespunt.
    Koks liepen af en aan vanuit de keuken met saving dishes door het restaurant.
    Zeer hoge prijs maar all you can eat service.